16 grudnia 2011

Najlepszy wywiad jakiego udzieliłem! cz.1

Kilka dni temu Fest przeprowadził ze mną wywiad i dzisiaj ujrzał on wreszcie światło dzienne. Jest naprawdę obszerny, dlatego został podzielony na 2 części. Pierwsza z nich dostępna jest pod poniższym adresem:

http://www.fest-blog.pl/2011/12/4-najlepszych-uwodzicieli-w-polsce.html

Z wywiadu dowiesz się m.in. jak wyglądały moje początki, jakich przekonań uczę swoich kursantów, co było dla mnie najbardziej przełomowym odkryciem, czym jest dla mnie pewność siebie i wiele, wiele więcej. Kolejna część ukaże się już wkrótce.

9 komentarzy:

  1. Still zdarztł ci sie przypadek, ze miales kursanta z nadwaga, i I co zrobiles powiedziales mu - oddaje kase, idz do dietetyka i przyjdz jak schudniesz? Beznadziejna sytuacja? W zdrowym duchu , ale jezeli ktos ma inna sytacje, to najpierw brac sie za cialo a pozniej uwo ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie stoi na przeszkodzie, by pracować nad prezencją i umiejętnościami jednocześnie. Jeśli masz problemy z nadwagą, to jest na to bardzo prosty sposób. Wielu osobom poleciłem już tą dietę, również swoim kursantom i efekty były rewelacyjne.

    Przeczytaj sobie tego posta:
    http://www.blogstilla.pl/2011/01/dlaczego-apetyt-rosnie-w-miare-jedzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki Still za wywiad, kolejna porcja dobrych informacji. Dzięki temu co pokazujesz, piszesz zmieniłem swój pogląd na wiele spraw...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego, ale owy link wogóle nie chce sie wczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj w innej przeglądarce albo skasuj cookies. Wszystko powinno działać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aby uzyskać dostęp do 2 części wywiadu należy podać maila na tym blogu?

    Btw. Korzystając z okazji zapytam wprost. Masz w planach zawitanie kiedyś do Bydgoszczy? Mam wrażenie, że kuj.-pom. część Polski mocno zaniedbujesz :) Wpadnij tu kiedyś, znam sporo osób, które beda takim spotkaniem z Tobą zainteresowane. Serdeczne pozdro z Bdg!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie cały czas poświęcam szkoleniom indywidualnym. Sam chciałbym wyskoczyć w jakiś weekend solo do klubu, ale nie mam czasu.

    Wezmę to jednak pod uwagę jak planował jakieś seminaria czy wypady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wywiad będzie dostępny bez konieczności podania e-maila, jest to zbyt dobry materiał by ograniczać dostęp. Still naprawdę się spisał, w mojej opinii druga część jest jeszcze lepsza, opublikuję ją już jutro!

    OdpowiedzUsuń
  9. To świetna wiadomość, że dali Tobie udzielić wywiadu. Na pewno miło się poczułaś! :)

    OdpowiedzUsuń