20 grudnia 2011

Aktualizacja

Przez ostatni czas dostałem wiele pytań odnośnie kolejnych artykułów, aktualizacji książki, filmików itd. Jestem w trakcie przygotowywaniu kilku naprawdę mocnych rzeczy. Bądźcie cierpliwi. Obiecuję, że wszystko zostanie wynagrodzone.

Mogę wam zdradzić jedynie kilka nowości:

1. Wraz z nowym rokiem ukarze się całkowicie nowy portal IU, który zostanie zintegrowany z blogiem.

2. Na dniach powinna zostać wypuszczona odświeżona wersja Instynktu Uwodziciela (pod nowym tytułem) z bonusowym nagraniem audio na temat mojego modelu AEW (akceptacja, ekspresja, wytrwałość).

3. Nowy fanpage IU, na którym na bieżąco zamieszczam krótkie porady: https://www.facebook.com/Instynktowne.Uwodzenie

4. Filmiki przedstawiające moje akcje z kobietami w klubach oraz na ulicy.

5. Wideo pokazujące umiejętności moich kursantów po szkoleniu.

Wszelkie pytania proszę kierować na still@instynktowneuwodzenie.pl

15 komentarzy:

  1. Na początek chciałbym Ci podziękować ze przygotowałeś "nowe treści" dla swoich Subskrybentów. ;)

    Czy podjąłeś już decyzje ze pierwsi klienci 'Instynktu Uwodziciela" otrzymają aktualizacje Twojej publikacji, np. 50 % taniej ? ;)

    Najlepsze życzenia na Nowy Rok, Still :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Still pamiętaj o nas - bardzo potrzebujemy Twoich materiałów :) Nawet nie wiesz jak bardzo mi pomagają. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Może będziesz pierwszym uwodzicielem w Polsce który pokaże to jak uwodzi razem z tym co mówi do kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Still.. Robisz kozacki material, ale z dotrzymywaniem obietnic to u ciebie slabo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie wszystko jest uzależnione ode mnie. Czekam na ostatnie poprawki nowego portalu IU. Nowa wersja Instynktu jest już dla niektórych osób dostępna. Jeśli nie będzie żadnych błędów, to wyślę przez newsletter ogłoszenie.

    Opóźnienie jest spowodowane ilościom projektów nad którymi pracuję. Spodziewajcie się mocnego uderzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może chociaż jakieś "demko" zaprezentujesz? ;) bo czekamy i czekamy..

    OdpowiedzUsuń
  7. Podgląd nowego portalu IU:
    http://img42.imageshack.us/img42/7401/71918942.png

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny design

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z niecierpliwością czekam na punkt 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Still, nowy artykuł, do którego link wysłałeś w newsletterze, nie działa. Sprawdź to, jeśli możesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chodzi o ten. sprzed paru miesięcy: http://www.blogstilla.pl/2011/07/pierwszy-krok-do-wewnetrznego-rozwoju.html

      Usuń
    2. Chodzi mi o ten ;) http://www.instynktowneuwodzenie.pl/2012/01/akceptacja-emocji/

      Usuń
  11. Obecnie trwają pracę nad nowym portalem stąd część treści się nie wyświetla. W ciągu najbliższych 3-4 dni ruszy odświeżona wersja strony IU. Spodziewajcie się czegoś dużego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Still, jestem niesamowicie zainteresowany punktem 2. Co z nową wersją Instynktu? Nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że ciągle pracujesz nad blogiem. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń